با تکیه بر اتحاد، همدلی و تلاش ستودنی کارگران غیور استان خوزستان، مسابقات والیبال قهرمانی کارگران به مناسبت هفته ی کارگر و با یاد و خاطره شهید «حمید محمد پور» در این استان آغاز شد.

این مسابقات که به گزارش روابط عمومی هیات ورزشی کارگری استان از جمعه ۸ اردیبهشت با حضور ۶ تیم (۲ گروه سه تیمی)‌ در شهرستان اهواز برگزار شدُ نتایج جذابی را برای تیم قند خاورمیانه به همراه داشت.

در مرحله مقدماتی این مسابقات، تیم کشت و صنعت قند خاورمیانه به مصاف تیم های نفت مسجد سلیمان و فولاد خوزستان رفته و هر دو تیم را با نتیجه دو  بر صفر شکست داد و با اقتدار وارد مرحله نیمه نهایی شد.

شرکت کشت و صنعت قند خاورمیانه این موفقیت را مدیون همت تک تک بازیکنان غیور این تیم آقایان:

علی ربیعی نیا، میلاد فریدونی زاده، علی دیناروند،جواد دیناروند، محمد خیرالله بیاتیانی، سلمان کایدخورده، محمد خسروی کیانی، امین سوخته نجف آبادی، احسان پاپی، سید صدرالدین نوری، محمد جواد مبارشاه رکنی و علی رییسی است.

همچنین ازسر مربی توانای این تیم آقای اکبر فریدونی و سرپرست تیم اقای حسین سرخه و نیز سایر دست اندرکاران کمال تشکر و قدردانی را دارد.

و بار دیگر این پیروزی غرورآفرین را به همه همکاران از جمله کارگران شرکت کشت و صنعت قند خاورمیانه و خانواده ی این عزیزان تبریک گفته و آرزوی موفقیت داریم.